99- Sjukhusdieten

Idag har jag börjat på en diet som kallas sjukhusdieten. Det verkar vara en helt okej grejj som jag tror jag kommer överleva en vecka. Kommer bli spännande. Mina byxor sprack idag när jag klev över ett staket och det är fan inte okej, så jag hade ju redan bestämt att jag skulle börja på den idag och nu efter det där med byxorna så känner jag att nu kör vi fan! Så nu har jag laddat upp en stoooor balja med soppa, får se hur länge den räcker.. Min önskan är att jag går ner 5 kg så vi får väl se. Man går ner 4,5-7 kg på metoden så får se om en vecka.

Har sökt jobb idag på BR leksaker, hörde att dom söker personal så sprang in dit lite spontant. Håller tummarna! Har även i veckan sökt 2 olika jobb i Thiland. Så hoppas nån hör av sig snart. Tiden börjar ju rinna ut tills jag står där och inte har något jobb att gå till.. Vilket gör mig sjukt jävla stressad.

Har idag vart och hälsat på Tompa ute på sitt jobb på Vallby friluftsmuseum vilket var kul. Tog lite kort =)














/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback