90- Ängsö

La mig och solade direkt när jag kom hem i morse, super härligt! Varvade med att hänga upp tvätt också, sen var det pressa pressa. Sen kom Tompilompi och var ledsen över att vi inte hade någon grundfärg till epan, han ville så gärna ha den färdig imorgon till skolan så självklart ställer storesyster upp med allt hon har för att få tag i grundfärg till lillpojken. Så ännu en gång Tack Niklas! Du är bäst som trollade med knäna =)

Nu på kvällen skulle Tompa åka med två vänner ner till ängsö och bada, så jag tiggde till mig att få följa med. Vilket gjorde att kvällen har spenderats på ängsö. Hur mysigt som hällst.

happ vad ska man hitta på imorgon då? Vet inte, får se.. Träna, plåga lillebror, fixa mustang? =O Ja har lite att välja mellan. Fressten så hade jag glömt att var nationaldagen idag. Kom på det mitt överdaden, jisses va tiden går fort..

Bilder från idag:
Älsklingsmysi<3






De tre musketörerna




Lillebror tyckte det var kallt.. Gnällspik


Klenis... Håll minen ffs ;)










Världens bästa bror!
/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback