89- Söndag

Sov ovanligt länge idag, vaknade vid 12 =O Herregisses. Har vaknat några gånger under förmiddagen men har inte orkat gå upp så vid tolv tog jag och gick upp. Tycker inte om att sova bort dagen så här. Men någon gång ska man väl göra det också, tror jag behövde det, har inte sovit så mycket de senaste dagarna så det var nog behövligt ;)

Åkte till Streetracingen på joberg igår kväll med Filip. Vart desverre inga bilder för jag orkade inte ta med mig kamran från bilen.. Jag vet lat, men ja. Så kan det vara.

Rullade sedan med Flippen och hans vänner runt i stan och förde oljud, åkte till donken, Centralen medmera. Hämtade upp Freddie som var strandad vid sitt garage. Sen vart det utflykt med Freddie och Filip och hämta Freddies Volvo ute i Hacksta. Haha, spännande äventyr. Var hemma runt 2 rätt sliten.

Satt en stund ute vid hamnen och filosoferade lite för mig själv och kände hur mycket jag längtar och saknar att vara ute på havet. <3




Frugan kom förbi och sa hej på Centralen efter att hon slutat jobbet =) <3


Allice Brallis <3


/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback