94- Tierp Arena

Var igår på Sweden internationals på Tierp Arena med Tompa, Robban och en polare till han. Så jävla najs! Helt perfekt dag, lätt värt var enda krona. Det var så sjukt fränt. Jag ska bli top fuel förare när jag blir stor!

Börjar med dom helt sinnessjuka topbike förarna. Skulle aldrig sätta mig på en sånndära leksak. Helt sinnessjukt.


Upplinening, Fränt!




TIERP ARENA ÄR SÅ JÄVLA FRÄNT!
Hörselkåpor OCH öronproppar is the shit!






Fast Freddy




Så jag längtat efter att se Funnycars!






Top Methanol Dragsters






Top Fuel! Helt sinnessjukt.


As Coola Monica Öberg i ny bil


Man kan riktigt se om man granskar bilden hur hela luften vibrerar. Så jävla mäktigt. KÄRLEK!
Monica Öberg- Vänster, Anina- Höger




Sånnt pulver, se luften.. Känn trycket.. <3








Monica till Vänster och Anina till höger, Top fuel




Tompa riktigt nöjd med dagen!


Jag också!


Vatten ja tack!


Anina, helt fantastisk tjej. 4.020 i Top fuel mot Monica Öberg. You go GIRL! Ska bli som henne..




Så lätt var enda krona! Häftigaste jag sett på mycket mycket länge. 
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback