92- Räkfis

Fan ingen bra kväll... Vad man än gör så räcker det inte till. Det här suger jag orkar inte gå igenom samma procedur igen som när jag kom hem. Aja sånt är livet. Men det är så surt när man kommit in i något och verkligen trivs. Bajs.

Malin bjöd mig och Sarah på Grekiska ikväll för vi båda var lite små ledsna och besvikna. Taaaack Malin! Du är bäst, det var jätte gott och jätte mysigt med lite sällskap och vara lite social.

Har iallfall bokat biljett för dragracingen på Tierp på lördag med Tompa. Som jag längtar efter nitros lukten, lukten av brända däck.. MUMS! Egentligen har jag inte råd, men snälla något måste jag göra i sommar och detta har jag verkligen sett fram emot! Hoppas snälla att vädret håller i sig!

Lovade en bild på Tompas nylackade epa:

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback