82- Nytt ps

Min snälla chef har hjälpt mig fixa Ps elements till min data så nu blir det redigerade bilder igen. Dock är detta program inte lika avanserat som jag är van med, och har inte heller vissa funktioner som "riktiga" ps har men fan det gör absolut inget får bilderna fixade iallafall. Tar dock en stund att vänja sig med detta program märkte jag så kör lite prov bilder idag.

Hoppade som sagt in på jobb idag, och har vart duktig och tränat efter jobbet! Jag är så jävla bra när jag har tränat! Träffade bästa också och hon tyckte att jag var på god väg mot beach 2011. Haha, får väl se hur det går med den saken. Åt 4 rutor marabou när jag kom hem, så dom kalorierna jag brännde fick jag ju tillbaka... Duktiga jag..

Fressten så har vi en katt som springer runt på gården som inte verkar ha någonstans att bo, så vill nån ha en super söt kisse så vill nog denna ha ett hem. Den har halsband med plingklocka på så det känns som att den bor någonstans, men den är alltid här så.. ? Muuhuu.. lillfisen <3

-Jag har ont i ryggen, en massage efterlyses =O

Tog en liten fotorunda:






Ekipaget som hämtades inatt:


/ T


Kommentarer
Postat av: pappskallen

Det ska va husvagn,sådan som man kan sova iiiiii! Tidadidum! Det ska vara rejäla doningar inge plastgrisar här inte! Ssss

2011-05-31 @ 10:31:45
Postat av: Ebba

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-12 @ 20:02:36
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback