83- Vardagssysslor

Åh va jag drar mig från att gå och rensa denna jävla kattlåda, starta en jävla tvättmaskin och överhuvudtaget göra något vettigt. Jag känner att jag aldrig gör något vettigt hemma längre. När jag väl är hemma så vill man ju inte lägga sin lediga tid på såna tråkigheter.
Sen känner jag mig riktigt ful idag, har kännt mig det hela dagen. Har en jävla cp finne som helt plötsligt dykt upp och som gör ont. Sånnt kan verkligen få självklänslan att åka ner i botten. Nån som har ett supertrick för sånnt? Jag vet onödigt vetande men det har plågat mig idag.

Btw så är Mustangen instängd i garaget tills vi fått till en framvagnsinställning. Fan att styrledsbytsbajset kunde göra så mycket så att hjulen har slitits helt snett. Inte okej.
Ska åka förbi Perra på Dams imorgon och se vad han säger om det är något la grande speciale på den. Annars så kunde Freddie fixat på Fredag. Vill ju verkligen kunna köra i helgen! Då är det street race på jo-berg så skulle vilja åka dit.


/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback