91- Mys

Haft en riktig mysdag. Gjort minsta möjliga ansträngande. Efter att jag körde Tompa till frilufsdagen på en ridskola *HA!* Så åkte jag till jobbet och hängde där en stund tills bästa slutade sitt jobb och åkte sedan ner till stan till henne.
-Jag tror jag är uppe i 3 glassar idag. NÄJS! Jag får se till att göra något vettigt med mina glasskunskapslökar och får börja med en "Tuss testar glass" spalt..

Tompas epa vart grym, nu är det att pimpa den med lite coola detaljer. Så lägger upp bild inom kort. 

Avslutat kvällen på Framnäs med Sarah och Allice. Mysigt!

Dragracing på Tierp i helgen, går INTE att missa som sagt!!!

Allice


Allice och Bästa






/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback