85- Slö

Har vart riktigt slö idag, känner mig äckligt slö. Har bara orkat klippa gräset och tvätta. Resten har jag förträngt... har så mycket att göra hemma så hälften vore nog. Orkar bara inte, har ingen motivaton allts. Så istället har jag suttit framför tv och datan. Sov en extra stund på dagen och bara ätit massa mat... Det känns som att jag skulle behöva spy upp allt jag har ätit idag för det är fan inte okej att äta så här mycket.

Åkte med Sarah mfl. till stan och var lite social nu på kvällen. Var super trevligt det måste vi göra om, en del av deras släkt från Gotland är här på besök så dom var också med. (Maggan och Olle, super härliga!)

Mitt allt =)


Marie vs Maria






Här har vi tillöket på gården som bestämt att hon bor hos oss, nån som vill ha en kissekatt? Super kelig och jätte gosig. Men vart bor hon? Hon är värd ett hem med massor med kärlek.




/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback