98- Frispel

Känner frustrationen som växer innuti mig som snart kommer explodera. Har gått runt ett tag och irreterat mig på att det ser ut som skit hemma alldeles för länge nu. Så någon gång ibland får jag utbrott och städar upp hela skiten och sen nästa dag ser det förjävligt ut igen.. Men då får jag ut mina aggressioner iallafall för ett tag framöver.

Igår kväll fressten så vart det en spontan tur till Westerqvarn som hade värsta partyt med rytterneröj. Tog och rullade dit med Mustangen och hittade lite folk på vägen, bland annat Alexandra, MC robban, Pär Eklund och många flera. Det var najs!
Så kom hem väldigt tidigt i morse, sisådär straxt efter 3. Så sov länge idag. Gick nog inte upp förrens ett... Wooop..

Har vart duktig och tränat idag också! Sjukt duktig tjejj. Nu ska jag tagga inför jobb imorgon med att kolla på tv.

Tog ett kort på vårat tillök idag också, visst är den inte helt otroooligt jätte söt?


/ T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback