95- Värdelös

Har vart trött och sliten idag, och jag vet varför.. Får skylla mig själv, men vadå... Skit samma..

Känner mig otillräcklig och osynlig. Jag vill bara få bort känslan men den ligger där och gnager. Har märkt av ett första stress tecken, att jag börjat fälla hår.. Gör det jämt när jag blir stressad, vilket jag tydligen har fått nu pg.a situationen. Måste tänka positivt och hålla huvudet högt även fast jag egentligen inte vet någonting. Låtsas att jag har koll. Jag är helt värdelös på att låtsas och ljuga men ja. Vad ska man göra.

Ser iallafall riktigt fram emot att åka till Kjula i helgen med Freddie, det ska bli najs. =) Vi ska åka bubbla. hihi. Coolt ju! Hoppas på vädret bara.

Åh en gammal vän Frida ringde mig idag när jag var på jobbet. Vi har inte pratat på över ett år, och jag har tänkt på henne den senaste tiden och har tänkt höra av mig. Men har aldrig kommit till skott. Men idag så ringde hon iallafall och hon sa att hon tänkt på mig också. Hur roligt som hällst! Saknar henne som tusan, men till hösten så kommer hon plugga i Örebro och då är det inte långt att träffa henne! Kommer bli så kul längtar!

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback