18

Väldigt hastigt det vart imorse när jag helt plötsligt kom på mig själv att jag vart tvungen att dra och där satt jag och filosoferade framför datan.
btw så tror jag att jag har fått virus på min facebook för den går SJUKT segt, resten av datan går inte segt men fb gör det. Tror jag fick det av att det stod att en person hade "taggat" mig, en person som jag vanligtvis aldrig pratar med så jag tyckte det var väldigt mysko, och sen efter det så har facebook cpat till sig.

Aja imorse var jag sjukt taggad på jobbet, och dagen har gått väldigt fort för det har kommit kunder HELA tiden, och då verkligen konstant hela tiden. Det vart stressigt med alla kundordrar som skulle packas upp, sen resten av butiksvarorna. Vi hann inte ens dra på spotify idag, det första jag sa till Linus var det att idag ska min spotify lista köras, men vi hade aldrig tid att dra igång det.
Juste apro på det så jobbade jag själv idag med Linus, förutom att det såklart vart jordens rush hela dagen så tyckte jag att jag klarade av det rättså bra och självständigt. Hoppas han inte tyckte att jag vart jobbig bara, för vissa stunder vart verkligen stressiga. När telefonen ringer, man har 4-6 kunder i kö med mera.
Ja iallafall så fick jag tillbaka mina däck omkrängda och balanserade av Freddie idag. Puss på han!
Så jag har roat mig sen jag kom hem med att putsa upp dom ordentligt så så här mycket har dom aldrig blänkt förut. Är jätte nöjd med putsen jag köpte till kromade grejjor. Fälgarna är aluminium men det fungerade lika bra!
Shoppade ju Maguaier produkter igår så testade shampoo+wax produkten plus krom putsen.

Innan min putsning så fälgarna ut typ såhär fast i verkligenheten värre än vad som syns på bilden.


Hur tror du resultatet blev efter några svängar med dessa?
SONAX fälgrengöring + Meguiars shampoo+wax


Meguiars krom puts överträffade verkligen mina förväntningar, plus att den luktar gott i burken..



Mina fälgar har aldrig vart så här fina, riktigt nöjd över resultatet efter några timmars putsande!
 

Nej nu ska jag min gamla ostsmugglare ta och hopp in i duscha och sen röra mig ut någonstans, luktar just nu bilputs produkter.

Haha... Ostsmugglare, undrar vart min chef får allt ifrån? Fast får erkänna att det var jag som börja för jag kallade honom en gammal korv.. Som vanligt, jag och mina korv uttryck, vart fan kom det från början?...

/ T


Kommentarer
Postat av: Niklas

Haha... ostsmugglare :D

2011-04-17 @ 23:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback