19

Fy fan va det har vart mycket på jobbet idag också. Ingen lugn stund. Nästan så att man kan hålla sig för skratt, men bara nästan..
Som sagt mycket jobb har gjort att helgens jobb gått sjukt fort. Idag efter jobbet när jag kom hem så har jag RÅ putsat på mustangen, från kl 16 och jag vart klar halv nio... Så som sagt har jag putsat i några timmar..

Testade Meguiers wax, vilken inte heller gjorde mig besviken. Detta märke är verkligen sjukt bra. Körde så klart på krom putsen på alla kromade delar (den lilla burken från igår) vilket resultatet vart SJUKT bra!








Ser fram emot 4 dagars mer jobb nu... 3 dagar på hälla och 1 på Tunby... Redan trött efter 5 dagars jobb
/ T

Kommentarer
Postat av: jocke

Du missa en fläck ;)

2011-04-17 @ 23:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback