20

GUD så långsamt dagen har gått. Inte vart speciellt mycket att göra. Höjdpunkterna idag har vart att prata med Tunby butiken. Såklart lyste bästa Sarah upp min tillvaro också genom att hon ringde mig idag vid lunch och berätta något sjukt roligt. Puss på dig gumman, tack det behövde jag <3

Annars så har jag äntligen bytt styrlederna till silver mustangen, pappa försökte få till framvagnsinställningen hyfsat bra, så vi får väl se hur pass han lyckades. Får väl fråga grabbarna på verkstan vad dom tar för en inställning sen när lönen kommit. Blir ju liksom dyrt med däck om det står åt fanders.
Och nu sitter dom rätta fälgarna och däcken på så nu fan är jag sjukt taggad på att åka med min bäbis. Kanske blir tillochmed redan imorgon, för pappa och Tompa behöver fiestan så oj då då måste ju jag ta mustangen.. WOooop..

Annars så tänkte jag väl bara säga: NIKLAS DIN GAMLA SMURF passa dig imorgon kanske röklägger hela butiken... =P


/ T

Kommentarer
Postat av: Niklas

Det ser jag verkligen fram emot :)

2011-04-18 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback