22

Tog premiär turen med mitt hjärtegull idag! Det jag längtat efter så länge, det var det ända jag tänkte på under min tid i Egypten. Längtan till att gasa med Mustangen.. Äntligen var dagen här och det var lika underbart som jag hade föreställt mig. I'm in LOVE!

Tog en sväng till Tunby under lunchen och snackade lite skit. Roligt värre!

Sen efter jobbet så har jag glidit runt lite, tog en CHAI latte med Filip i hamnen och pratade lite. Alltid lika trevligt att träffa honom.

Sen har det vart lite girl time, för hämtade upp Sarah och Veronica och cruisade runt lite i stan. Vilket resulterade i att vi hamnade senare på donken ute på hälla. Jag säger bara, ni är för sköna tjejer. Älskar er =)







/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback