24

Dagen har gått fort faktiskt, vi har haft saker att göra idag och det gjort att det har rullat på idag. Inte överdrivet mycket, utan det har vart så att det får tiden att gå.

Har även vart duktig och tränat idag med Sarah. Fan va skönt att träna alltså! Hade massa energi över idag efter jobbet så det kändes som att jag precis haft helg eller något för fören kort sekund kändes det som att jag skulle kunna jobba någon/några veckor till utan ledigt. Va fan ledigt kan man ha vid pensionen.
Nej men är pepp på jobb, och när jag tänker på att jag har många dagar ledigt nu känns lite sorgligt. Jag får ta mustangen och retas med kollegorna när dom jobbar istället.
Njuta av vädret över en lunch på kajens nästa vecka kanske... Tycker jag låter jävligt najs.

Btw jag saknar min Cici! <3 från julafton:


Dolphinspotting med Katri, helt underbar dag. Ler bara jag tänker på de lekfulla vilda delfinerna som lekte med oss. Se bara blicken på denna raring.


Njuter av tillvaron till denna låt förtillfället.


/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback