25

Ojjsanhoppsan. lönen har nu rullat in och hoppsan det vart BETYDLIGT mycket mer än vad jag hade räknat med. Till och med dubbelt så mycket. Jo tack det behöver jag, har inte haft pengar sen jag jobbade i sommras på sommarradion. Så det första jag gör imorgon efter att jag har tränat är att jag kommer köpa mig något riktigt snyggt att ha på mig imorgon kväll för utgången. Jag vill fan känna mig riktigt snygg för en gångsskull. Länge sedan jag kostade på mig något så nu fan är det dax.
Och imorgon blir det verkligen in i dimman, över en månad sen jag festade till nu så nu är det också dax. Har laddat upp med en 75a, och lite smirrnoff. Kan inte sluta bättre än bäst. Sen fan ska jag supa Sarah under bordet på krogen. Hon ska allt få igen. Hehe.



IN I DIMMAN
/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback