28

Nu äntligen hemkommen från nattens och dagens äventyr. Har vart en KALAS natt och dag kan jag meddela.
På grillningen hos Lina innan krogen så bjöds det efter maten på spel, jag hade tagit med mig spelet våghals. Fy fan säger jag bara, det blir det fler gånger!
Kan sammanfatta kvällen med att vi hamnade på bmb, jag fick ett skånskt ragg, någon helt random drog mig i håret?!?! Vi hade totalt missat att det inte gick några bussar på kvällen. Och jag sumpade ett ragg som jag bra gärna hade gått följt med och käkat med.. (Var för seg helt enkelt.)
Så förutom mina failade raggningsförsök så var kvällen toppen. Att jag kom in på bmb trodde jag aldrig jag skulle göra så en mycket positiv överraskning för kvällen.

PUSS på min fruga bästaste bästa Sarah!


Lina gjorde sig bra som grillstekare


Du är bäst gumman =) <3


Kvällens bästa vän


Här har vi korv, jonte jennifer ;)
NU vet jag vart mitt KORV kommer från, det är ditt fel Jennifer. Ditt gamla KORV jennifer alias på spotify


Puss på er tjejjer!


Rolig historia det där... Jag köpte en VIT klänning för kvällen.. Tror ni den var vit när jag skulle åka? NEeeej.. Så vart tvungen att hastigt byta outfit för kvällen.


Snygg Lina och Stekar Sofia!


Fan va jag har saknat dig gumman! PUSS på diiiig Sofia!


Huvudet har snurrat idag.. Konstigt???? Naaa... Kollade kontot nu när jag kom hem.. Ångesten växer....
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback