32

Gårdagskvällen vart super mysig. Tog mussen in till stan och gled runt lite. Först körde jag Daniel till sin bil, sen hämtade jag upp Sarah och Lina och åkte ner till Harrys eftersom allt annat var stängt. Käkade en super god hamburgare där i sällskap med dem plus en vän till Sarah och Lina som heter danne (Plus hans tjej var också där). Sen drog vi oss till Lögarängen och träffade Niclas vid en liten eld där med lite annat folk. Var där en stund och Sarah fick igång alla med namn leken.. Säger bara det.. Söta lilla Sarah PUSS PÅ DIG!
Efter det ville tråkmånsarna Danne och Lina åka hem så efter ha kört dom åkte jag och Sarah och FAKTISKT hängde på stationen.. Pinsamt men sant. Träffade Jonas och Andreas där vilket var trevligt.
In i natten så åkte vi vidare till Donken på stenby och tog oss en kaffe och jag en varm choklad. Och vem träffar jag där om inte min AP raka granne. Eftersom att han bor brevid mig så fick han åka snålskjuts hem. Han är bra rolig alltså. 
Ja det hände massa massa mera men sammanfattar det som en mysig kväll som skall göras om.

Idag får vi se vad denna lediga dag bjuder på, snart kommer Dan Ekborg över för en fika och sen får vi väl se. Skulle vilja åka ner till ängsö och bara chilla. Så får se, antningen det eller åka och träna. Det visar sig.



/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback