37



Två låtar jag fastnade för igår. =) Eller jag har fastnat för Lazee överhuvudtaget.

Haft en as rolig dag på jobbet idag. Jobbade 8-17 och det har vart som sagt var roligt, vart taggad på helgen hela dagen då det är VALBORG om du inte missat det. Alltid lika trevlig på Tunby.

Putsade på Mustangen när jag kom hem, köpte med mig en tjillevipp grejj hem från meguiers, vilket var grymt bra. Ska se om jag kan ta kort på det imorgon och visa. Men det var verkligen bra iallafall. Ska åka in till jobbet imorgon och fortsätta putsa. Och så ska jag kolla med kollegorna om dom har något mer förslag på vad jag kan testa för att försöka få bort rinningarna från BENSINpåfyllningsjokkset i bak.

/T

Kommentarer
Postat av: Niklas

Avgaspåfyllning? Fyller du på avgaser? :D

2011-04-30 @ 19:52:20
Postat av: Therese

HAHAHAHHAHAHA Ojj, ja bensinpåfyllningsjokkset såklart!

2011-05-01 @ 12:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback