65- myggbett

Jag har fått ett myggbett på örat. Det har kliat hela dagen och örat känns helt rött. Fan för mygg dom verkligen älskar mig.

Förövrigt så konstaterade jag när jag kom till jobbet att jag tydligen jobbar 9-18
imorgon vilket gjorde att hela min helgplan typ raserades. Jag var helt inställd på 8-13 vilket gjorde att jag hade planerat in massa för Linköping som jag skall till på Lördag. Vilket resulterat i eftersom att jag jobbar har planerna blivit uppskjutet. Det sög ju, nu känner jag mig stressad. Inte bra för magen. Men men, så blir det när man glömmer bort och förtränger saker. Jubileums pucko. Men det löser sig nog ändå, det brukar det göra.

Tog en lång promenad i skogen med Maria och lilla Cilla idag när jag kom hem. Tänkte att jag egentligen skulle träna men efter att jag konstaterade att magen skrek ljudligt efter mat så känndes det rätt meningslöst att träna på tom mage. Så tänkte att jag går ut och går efter maten och då hängde hon med. Jag älskar verkligen att vara i skogen och bara njuta av naturen, luften och allt runt omkring. 10 poängare där!

Nu ska bomullsTussen gå och sova.
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback