66- puts

Ojj så segt sista timmen på jobbet gick, det kändes som att tiden stod stilla. Hela dagen har rullat på fint men den sista timman. Näääe, inte roligt. Hände i princip ingenting. Unnade mig själv en päron daim strut när jag slutade, åååh så gott det var. Desverre så vart jag mätt på den så orkade nästan ingen mat. Dock till min förvåning är inte magen i sånn stor protest efter glassen. Amazing?! Jag förstår mig inte på den..

Hur tillbringar Tuss sin kväll denna fredags kväll? Jo hon tvättar bil inför morgondagen, tvättar kläder och fixar lite alltmöjligt. Skulle ha hunnit fixa fiestan (styrleden) men iochmed att jag slutade så sent så orkar jag inte ta tag i det idag. DU HAR JU HELA HELGEN PÅ DIIIG.. Som hon på reklamen skulle ha sagt. Så fixar det kanske på Söndag eller något.

Har lurat med mig Tompa till Linköping imorgon så det är ju en fördel, mohaha, nog för att jag är duktig på att roa mig själv men det blir faktiskt betydligt mycket roligare om man är två. PLUS att 2,5 timmars körning tur och retur kan bli lätt långrandigt när man bara har radion att lyssna på.

Detta lilla spektakel har jag roat mig i nån timme att försöka få bort. Fy fan det satt som berget. Jag ska aldrig mera göra enhjulisar. Jävla mig.


/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback