67- studentbal

Åkte som sagt till Linköping idag med bror min och såg på min syssling Claras bal. Eskorterade sedan henne och hennes kavaljé (Filip) till stan i Mustangen. Det var definitivt värt dom timmarna i körning. Riktigt kul att träffa dem. Och Clara var hur fin som hällst!
Jag säger bara att vår studentuppladdning här i jäkla Västerås är riktigt mesigt och fjolligt i jämförelse med vad jag sett idag... Va fan va vårat student år egentligen? En FJÄRT var vad det de var!





Riktigt mäktig uppvisning! jag vill också klä upp mig och känna mig vacker för engångsskull =O


(Clara längst fram vid flaggan i blå/turkos? klänning)




Clara skrek rätt ut över bilen när hon såg den först och den fick många pussar, och när åkturen sedan var klar så konstaterade hon att det var det bästa hon någonsin gjort. Haha =)


Brummelibrumm


Vägvisaren Per-olov klämde in sig i baksätet.




Efterfika med släkten




Avslutar med denna underbara bild på Clara och Filip. Jätte fina måste jag ju säga!
Jag vill också gå på bal...


Så Tuss tackar för idag och jag är mycket glad att Per-olov bjöd in oss att komma denna dag. Det har vart jätte mysigt!
/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback