68- solen?

Vart är solen? Det är inte många måln på himlen men ändå är solen i måln.. Jag vill ju ut och sola!

Btw, igår när vi åkte hem från Linköping så verkade det som att det var street race i Katrineholm (tror jag det var iallafall) mötte massa pys-och-poff bilar som svängde in på en väg. Såg väldigt suspect ut. När vi kom ut från staden så åkte det 4 bilar framför oss och sen helt plötsligt, alla tillsammans vände precis framför oss på vägen. Och brölade sedan tillbaka till stan. Då skrattade jag för det var så uppenbart.

Jävla skit, har "vill du ligga med mig" - låten på hjärnan... Den spelades väl sisådär 10 ggr på radion under de 5-6 timmarnas körning. "Vill du ligga med mig då om sanningen ska fram, vill du ligga med mig då, vill du ligga med mig dåå.. Tra lalaaaaa"



Finns fler bilder på http://www.corren.se/mer-pa-corren/?articleId=5648502&date=&menuids=
från balen =)
/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback