69- Glass

Mums, har nyss kommit hem efter att ha tagit en spontan tur i mustangen och ätit glass med Robban nere på hamnen. Det var riktigt gott! Nu mår inte min mage så bra men det var det värt. Haha =P Fiffig jag är..

Har bytt spindelled på fiestan idag, den satt som berget så fuskade lite och tog far min till hjälp lite granna. Tur att man har karar i sin närhet som kan hjälpa en liten klen flicka som jag. Bra där!
Har även tvättat av alla insekter som hamnade på mustangen igår. Det var verkligen en hel del.

Btw så ställde jag mig på vågen idag för första gången på ett bra tag och gissa vad?! Jag har gått ner 3-4 kg sen jag kom hem från Egypten! Shiisses va jag är bra!

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback