70- Chailatte

Har faktiskt lyxat och köpt mig en Chai latte på stan idag efter att jag tränat (efter jobbet). Det var dock på gränden men det fungerade. Inget slår Expressohouses chai men det var stängt så det fick duga med gränden med Robban. Men det gick ju lika bra det.

Usch nu har jag sådär dåligt samvete igen
för att jag har gjort något knas på jobbet. Denna gång var det att jag hade gett fel luft och oljefilter. Vilket jag fick "skäll" för. Nej nu ska jag grubbla på det, och jag kommer ha jordens ångest nästa gång jag ska sälja det igen. Bajs... Smurfokatastrof.

Tackochhejleverpastej! Imorgon är jag ledig så jaa, vad ska man göra då? Träna lite kanske typ?

/ T

Kommentarer
Postat av: lovisa

hej är allt bra idag?:)

Just nu har jag en tävling där du har chans att vinna ett par valfria lösögonfransar!

Om du är nyfiken kan du klicka här för att läsa mer:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfria-losogonfransar.html#comment

2011-05-24 @ 18:14:40
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback