71- dragracing

Åh va jag saknar dragracingen och jag har en enorm längtan efter att åka och känna lukten av nitrox, bränt gummi och metanol. Finns inget bättre! Sitter och kikar lite på youtube och hittade min absolut största idol någonsin, nämnligen Ashley Forse. Den kvinnan vill jag vara som, shiises! Snygg, smart och kör Funnycar, kan det bli mycket bättre? Innan jag dör ska jag åka till Usa och se en NHRA tävling och gå i Forses shoppingaffär. Lycka! Ja det är verkligen lycka!

Nu längtar jag efter Sweden internationals
som är på Tierp den 9-12 Juni, jobbar antagligen under veckan så ska se till att köpa mig ett par biljetter till helgen där. Helt underbart!



Har btw vart ledig idag så vad passar man på att göra då?
Jo slappade med en glass på Max med Robban, ombesiktiade Fiestan, hängde en stund på Tunby butiken, hem och lagade mat och snackade skit med pappa. Och sen har jag degat och kollat på youtube och drömt mig bort till strippen. Så kan man ju också spendera en Tisdag =)
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback