73- träning

Nu går det på spar låga med ekonomin alltså, satanigatan. Helt plötsligt var flera tusen borta bara på att betala hyrbajs och mat.. Nej inte okej.. Och det är liksom en hel månad kvar tills nästa lön.. Haha flopp

Slutade 4 idag så har sett till att träna efter jobbet, hälsat på min fru när hon jobbade, tagit en chailatte och lagat super god mat när jag kom hem. Kokade ihop lite jokks och sen slängde jag in det i ugnen med kyckling och sen en grön gottigott sallad på det. Har börjat köra lite GI mat, för att se om magen tycker om det. Så fimpar kolhydrater för en stund med andra ord! Det vart riktigt gott faktiskt, har planerat maten hela dagen så jag tyckte det var jätte kul att laga maten idag. Haha. Plus att det var bara jag och Tompa som skulle äta så då var det roligt att inte behöva göra så mycket mat.

Men iallfall nu har jag på uppmaning av min bror skaffat spotify ultimate. Så nu kan jag också lyssna på musik lite mera! Wiie

Och så hittade jag lite gamla bilder från Gotland 2009: Riktigt fin tid det där =)






Egypten:


Bästa dagen någonsin i Egypten är detta kort taget från:


Millas födelsedag:


<3<3

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback