74- omformaterad dator

1300 prutt på en omformaterad dator med windows 7 i plus virusskydd. Lätt värt det för den var så otroligt sjuk seg innan så klarade inte med det. Plus att den snälle mannen på 128 megabit blåste ur allt damm i datan också. Ett gott råd, ha aldrig datan i knät/sängen, för då blir den SUPER dammig innuti. Smarta jag... Men nu är datan en raket! Saknar dock mitt photoshop, får se om det går att fixa å så.

Åh hittade en gammal bild på Natacha! Världens underbaraste hund! Fy så jag saknar henne! Mamma saknar sitt hjärtegull<3 Fnorketuss i våra hjärtan för evigt! R.I.P


Om jag någonsin får en flikka så ska hon heta Natasha, finns inget finare namn på denna jord än det!
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback