76- jobb

Har jobbat från 8-18 idag. Har haft saker att göra hela dagen inför helgen, var till 13 på hälla butiken och sen 30 min lunch och tog mig ut till Tunby butiken och hjälpte till där. Hade det så mysiiiigt på Tuby så vart kvar till stängning. Tog sedan min lilla frutt bil och åkte in till stan och tränade. Fan alltså vad jag har fått motivation att träna! varför? Donnu.. Känns riktigt skönt bara! Åt en macka innan träningen och satan då orkar man ju hur mycket som hällst. Så körde på ganska hårt, plus att det var jag och 4 till på hela gymmet så lugnt och skönt var det också. TIO poängare där!

Träffade på lilla Robban på Maxi så vi gick runt och handlade lite. Han glömde ju saker hela tiden, så hit och dit for han. Haha. Virrputte.

I helgen är det vårfest på jobbet så jag är utplacerad på hälla butiken i helgen. Så skynda fynda då det är 20% på allt i butiken. Går ju inte att missa =)


/ T

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Ja men precis, helt sant!

Hur mår du?

2011-05-27 @ 22:43:45
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-19 @ 20:29:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback