80- vårfest jokks

Som sagt var har det vart "vårfest" på jobbet i helgen. Igår rullade det på riktigt fint med kunder. Men idag gick det lite trögare. Ställde upp Mustangen utanför och så idag, det var ju helt klart höjdpunkten.... Eller?

Vart dock på skit humör mitt på dagen, vilket medförde att jag har känt av en enorm längtan efter att ändra mitt patetiska lilla liv. Så en förändring vart det nu på kvällskvisten. Så nu är jag väl lite glad igen. Plus att jag äntligen träffat min andra hälft, vilket alltid piggar upp =)<3

(Har ännu inte installerat ps så det får bli oredigerade bilder från dagen.)






Fredrik


Linus


Potatiskorven


Freddie= Fjolla


Erik+Freddie= ? dubbelfjollisar


Potatiskorven


Efter jobbet tog jag och frugan oss till Rocklunda marknaden och åkte extream eller vad den heter? Den enda karusell vi kan åka.. Haha.. Dock inte så jätte bra att åka direkt efter en munk kunde vi konstatera..






Du är mitt allt gumman <3


Kände för förändring så vart lite spontan förändring efter en fika med frugan. Och nu ska jag ut på Tuné med Pappa inatt. Kan bli spännande.
Ursäktaminfranska, ursäktaminfranska...
/ T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback